Tuesday, December 29, 2009

post tak bertajuk...

kadang aku harap ada orang yang bakal memahami bagaimana perwatakan aku yang sebenarnya.. tapi mane lah nak cari orang yang betul-betul boleh memahami begitu.. sebanyak mana orang tu cuba memahami mungkin suatu hari pemahaman dia akan berubah jugak...

aku seorang yang berkawan dengan sesiapa saja dan aku percaya bahawa kawan yang aku jumpa dalam virtual seperti facebook dan friendster adalah mereka yang mempunyai karektor sendiri dan mereka meluahkan dalam facebook mereka.. mungkin ada antara nya menjadi rapat dan mungkin ada diantaranya hanya add sebagai kawan atau mereka mungkin nak memenuhi senarai kawan ..untuk menunjuk ramai peminat mungkin...!!

bukan dengan semua orang aku boleh rapat ... namun aku tahu bila aku rapat aku sungguh mesra.. senang untuk mesra tapi itu hanyalah sekadar mesra dengan teman walaupun hanya teman virtual..bukankah kita digalakkan untuk berbaik2... bukankah dengan virtual kita juga boleh menjadi karib...???

kepada dia.... apa pun jua perkataan yang digunakan dari saya untuk seorang teman saya, saya mengharapkan bahawa kamu memahami bahawa cara pergaulan saya mungkin berbeza dari kamu.. namun saya merasakan saya masih tidak melampau batas sebagai seorang teman.. !! saya tidak tahu sama ada kamu cemburu, kamu binggung atau kamu merasakan saya salah.. tapi tindakan kamu membiarkan saya berada dalam keadaan tanda tanya adalah tidak sedikit pun menyenangkan saya.. kerana saya cukup merasa terganggu dengannya..

kerana sahabat aku yang membaca post ini.. aku ingin sekali bertanya.. adakah .. perkataan.-perkataan. sayang.. muahss.. sayang ko.. rindu lah kat ko.. cukup pelik untuk korang ucapkan pada seorang sahabat.. kalau korang rasa perkataan yang diatas adalah salah untuk aku ucapkan pada seorang teman.. maknanya memang salah lah aku.. dan ianya mungkin kerana kita berbeza...

last..muahss untuk korang semua yang sudi membaca,..aku dah blur2 ubi menulis neh... :P

love is in the air,



2 surat cinta ♥ :

Anonymous said...

I apologise, but, in my opinion, you are not right. Let's discuss.

linn said...

okay then lets discuss..