Tuesday, February 22, 2011

baju pengantin


dear diary,
101 days before big days

perkara yang sangat penting dalam hal nikah kahwin
adalah baju pengantin..
well aku just prepare 3 pasang baju pengantin
dimana
satu untuk akad nikah
satu untuk majlis sanding
( padahal takder sanding pun.. snap gambar gitu-gitu jek)
satu untuk majlis bertandang ke rumah pengantin lelaki

adalah penting untuk mengetahui tema-tema baju
supaya dapat matching dengan pelamin dan hantaran korang
kan nanti pelamin purple.. baju pengantin color kuning..
agak canggung disitu yer
* tips - cari lah pelamin dan kaler baju yang dalam tone warna yang sama
atau langkah selamat ambil kaler putih
tapi jangan ler pulak pelamin putih duk pakai baju putih. haishh..

penting untuk mengetahui budjet sendiri
takmo lah berlebih-lebihan dalam budjet pakaian pengantin
so far aku survey rege sewa baju pengantin perempuan sahaja
mengambil kos paling murah dalam 350
so. aku ambil keputusan untuk beli je baju
dengan harga yang berpatutan aku rasa .:D


apapun.. aku harap aku adalah pengantin paling lawa
kat muka bumi nih..
*ahaks...pengsan..
post signature

0 surat cinta ♥ :