Monday, February 14, 2011

hey perempuan


ko nih pelik lah..
ko cakap ko kenal. padahal ko tak kenal
ko cakap macam semua ko tahu
padahal habuk pun ko tak tahu..
kadang-kadang aku rasa ko psiko

tapi dalam masa yang sama aku kesian ngan ko
ko kejar apa sebenarnya..
kejar pada yang tak dapat...
untuk apa...

ko boleh cakap apa aje..
mulut ko. tangan ko.. ko punyer suka.
suka ati ko la.. tapi aku kesian ngan ko

perasan ko lawa.. macam ko bagus
yang aku tahu.. orang terdekat ko pun tinggalkan ko
sudah-sudahlah tu duk jaja cerita sana sini
boleh tak ko insaf je..
balik diri ko pada Yang Esa..

malu la aku dengan ko..
(edisi melepaskan geram bg pihak orang lain.. aku lak emo lebih.ahaks)
post signature

2 surat cinta ♥ :

Unknown said...

huh!dia pulak terlebey emo neh!

linn said...

geram jugak ler.. effect daily humor kita orang. ahaks.