Sunday, February 27, 2011

jatuh tangga


semalam aku kuar ..
bawak anak saudara ngan akak aku
since akak aku temankan aku kat rumah nih
dah dekat seminggu kat sini.
so jengjalan kat kedai hantaran perkahwinan
sambil-sambil usha bunga telur..
dan bunga untuk hantaran..

anak saudara aku..
lari sana lari sini..
tup tup. lepas selesai nengok-nengok
kami pun nak turun ler.
anak sedara aku jalan dulu
jeng jeng
alamakkkkkkkkkkkkkkkkkk
sebijik lah situasi nye macam nih...
tergolek sudah anak sedara aku.. yang adoooo
nangis sampai satu kedai dengar..
mujur pandai pujuk . huhu
*cover malu..malu malu..

sian dia kan..
tapi tu ler. degil sangat. 
inilah dia mangsanya.. huhu
qaseh soffiya
budak manja dan nakal.
p/s: korang perasan tak.. aku ada trademark baru. hehe
comel. aku suka. korang suka tak suka.
aku peduli ape :p
hihi

post signature

0 surat cinta ♥ :