Tuesday, February 15, 2011

salam maulidur rasul


dear diary,

15hb Feb 2011
hari nih hari maulidur rasul..
sesapa yang sambut valentine days semalam
aku rasa korang hanya bazirkan duit je.
sambut buat ape tah..
sedangkan hari berkasih sayang kan ari-ari
tak paham betol aku..

ok.. takmo bebel

memandangkan hari nih maulidur rasul
aku kat sini takder la sertai apa-apa perarakan
sebab aku tak suka kawad .. atau jalan2 atas padang
aku lebih selesa sambut dengan cara aku sendiri
iaitu dengan memanjatkan selawat keatas Junjungan Rasulullah

korang kat luar sana..
apahal pun..
selamat menyambut maulidur rasul
semoga kita hidup berlandaskan iman
semoga keberkatan itu kita perolehi dengan cara yang kita kehendaki

post signature

3 surat cinta ♥ :

Neezhom Photomalaya said...

Salaamun alaikum. Tu la psal kan boss, pada hal hari2 boleh berkasih sayang, sambut lah hari2. Ni nak tunggu Hari valentine, dah la lurus bendul, kemudian menyokong yang bathil pulak, na'uzubillah

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

keh keh. tu le... dop paham sungguh.

apapun selamat maulidur rasul .

Idah said...

tak terlewat utk ucap salam maulidul rasul....