Sunday, February 20, 2011

pelamin...idaman



dear diary
103 days before wedding

aku balik kampung .. bercuti selama 4 hari
kesempatan itu, sempatlah aku pergi ke kedai pengantin
bukan jauh pun.. dekat rumah jer
pasal kedai dia nampak cantik dari luar..
rupanya dalam pun cantik

dengan harga yang murah..
boleh pilih lagi bunga kaler apa korang nak..
sangat la berbaloi.... tambah bunga kena tambah skit duit
tapi tak tambah pun dah cantik sangat dah nih...
harga  pelamin sekali dengan hias bilik tidur ..
RM350.00-RM400.00
berbaloi-baloi.. pelamin siyes cantik. 
lets check it out....

ohhh..sangatlah gojes.. comel giler..sesuai ngan baju hijau apple aku
tapi kerusi takmo la.. nanti mak aku campak luar tingkap... sape mau sambut
ahaks.... yang adooooii.. nak yang duduk-duduk ala perempuan melayu terakhir gitu
my dream ever..
white and red flower... cantiknyaaaa
garden.. macam kat kayangan je. ahaks
pink ..lovely pink..
dengan bunga pink yang banyak di tengah..
kerawang-kerawang cantik.. siyes berbaloi
dengan harga camtu..
kat town memang tak dapat la harga camni..

korang apa lagi.. yang nak kawin tu..
tempahlah pelamin.. yang cantik-cantik
sekali seumur hidup..
kekal akhir hayat.

(p/s: yang hiasan bilik lupa pulak nak amek gambar.. aku lorat tadi. haisey)

post signature

4 surat cinta ♥ :

elly hamzah said...

ye lah..klo yg pakai kusi2 neh, mak saya pown main campak kat luo. so, carik ajelah yg duduk2, tapi saya x buat dua2 pown..nak bergambo, diri ajek..lam bilik duduk aje lah atas katil kekdah nye! rasa cam nak kawen semula lah! skg cantik2..cam btol2 raja sehari!

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

tahu takpe ... haha. kerusi2 takmo la. kena yang lapik2 duduk ayu ayu je. :p

izaFiza said...

pewiitt..lawa2 rose merah tu..kedai mane nie k.lin..nk g ushar gop neh..hehe..=p

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

kedai kat kampung kaklin. nanti kaklin heret iza gi tgk eteps. ahaks.