Friday, February 4, 2011

kasut hanya tinggal impian

hari nih sempat gi kbmall
dalam aku teman maid aku ngan kawan dia jengjalan
aku nak jugak la usha barang-barang hantaran aku

mula-mula gi kat tempat perfume.
haisey.. takder la pulak packaging for miss dior
ada pun sekali ngan mekap
rege takyah cakap. bikin pokai poket je.
so tak jadi beli..

pergi ke next item
kasut of cos..
gi tgk bonia. kasut macam orang tua lama je
cancel bonia. tgk carlo rino.. takder berkenan
peseng2 macam tak uptodate
so ke vincci la
ya ampun..kasut itu sungguh cantik
high heel color gold. kena ngan tema
sama color ngan handbag aku beli for hantaran

cepat-cepat suh budak vincci gi amek saiz enam
ada lah saiz dia
tapi tapi tapi...
tali dia longgar.. tak padan ngan aku
kaki aku kurus...
arghhhhhh!! aku frust terus badmood
terus heret maid aku blah dari kbmall
perasaan amat kecewa. sampai sekarang duk teringat lagi.
sob sob sob..

dah la.. aku frust nih. malas nak taip bebanyak.tata
post signature

0 surat cinta ♥ :