Sunday, February 13, 2011

hantaran - perfume


dear diary..
hari nih survey about perfume..
perfume pilihan
waaaaaaa.. banyak sangat
tapi kena pilih satu je okay .. linn..
by the way aku bukan orang yang selalu tukar-tukar perfume
biasanya aku just stick dengan perfume agak lama la..

mmmm.. lets check perfume list...
oh suka sangat..
yoshhhh...kenzo flower.. my favorite perfume ever..
bau best sangat...manis...
guess yang sangat.....best..
soft perfume. best
nih memang sangat best.. dior addict .
dah berbotol aku pakai..
suka sangat laaaaaaaaaaaaaa....
but taraaaaaaaaa....
ini lah dia pilihan barangkali 
untuk hantaran nanti
sebab bau nya sangat lah best... suka sangat.. pink color lagi.. auww. i like

aku takmo color orange.. aku mau pink.. please please....
dior tukar la orange ke pink.. * doa abis-abisan

kumpul duit..kumpul duit.. yeayyy~
post signature

2 surat cinta ♥ :

Anonymous said...

zila suka kenzo jgk linn ;)

linn said...

yeayyyy... best kan kan kan.