Monday, December 14, 2009

sopim time...

kakla datang semata-mata nak sopim..apalagi .. bersopim sakan lah kita orang..ades.. pasal apa aku sopim lebih dari dia pulak neh..kopak lah cam gini wes....!!! dah 300 abis neh..nih baru kat billion jer.. ades.. shopaholics menghantui aku.. tapi kita orang have fun..beli itu ini.. best best.. time ada duit lah best ..time takdak duit jangan buat giler nak sopim pulak korang...
abis sopim kol 5.. gi bawak arfah swimming pool.. sementara tunggu abg shari sampai.. dah nak kul 7 neh.. balik la.. :D.. arfah pun dah kesejukan..
aku balik buka komputer.. then kakla panggil kata abg shari dah sampai...tapi diaorang nak balik ari nih pasal abg shaari esok ada keje..adess... dah macam tu pulak.. baru je plan nak pergi banyak tempat...ngeee... takpe la..malam gi sopim kat kbmall.. then makan kat ayamas situ.. !! after makan abg shari drop aku kat billion... wish they have a safe and nice trip.. kul 1 am abg shaari call..cakap dah selamat sampai ..alhamdulillah...

seperti biasa.. malam aku masih lagi berskype ngan antu spendermen.. huhu...pastu tido..ZZzzz.. tak mimpi aper2...huhu

love ,

0 surat cinta ♥ :