Thursday, December 24, 2009

Qaireen Az Zahra...

tepat 22hb Disember 2009, aku ngam2 berada kat Terengganu atas urusan kerja.. banyak lah sangat kerja yang perlu aku uruskan.. banyak sampai lupa nak tengok handphone.. jam 8 lebih.. aku tgk handphone.. maklumla pagi2 malas nak usik handphone.. aiks... ada 4 misscall.. dan 2 msg.. dari im.. baca msg pulak.. ada mms.. alamak.. kakti dah give birth la.. ngeee.. ngam2 nyer.. nih tak sabar nak drive makin laju neh gi hospital.. aku lepak umah irene kat taman semarak sambil letak my boss kat situ.. then terus ke Pusat Rawatan Keluarga ...hepenim giler rasanya.. its a girl.. dalam perjalanan tu sempat call somebody pasal excited sangat kan.. nak jugak berkongsi cerita .. sampai je aku kat Pusat Rawatan Keluarga tu.. serentak ngan kakla.. so kita orang masuk sekali laa.. my mum ngan my dad serta keluarga sebelah im was there.. kakti and baby girl also was there.. OMG.. that was lovely baby.. exactly same with his sister, Qaseh Soffiya... kecuali tang rambut ngan kening.. yang nih agak hitam skit.. but still in same pattern...


dalam aku duk kat hospital tu sempat lagi aku online.. ops.. its boo online.. urm.. aku pun dengan sepantas kilat suh dia datang menjenguk baby baru nih sambil berkongsi kegembiraan.. huhu.. dia pun jugak dengan sepantas kilat je sampai .. huhu.. kebetulan masa dia sampai tu semua orang dah nak bertolak balik.. so tinggal kami berempat je laa.. and baby... !! dalama ku nak amek picture baby sempat aku suh boo pegang baby tu.. ngee.. kelakar jugak tgk dia pegang sampai tak bergerak but in overall he doing good job.. sampai tak bergerak takut baby jatuh la.. patah laa.... macam2 huhu.. letak macam tu.. macam tu lah posisi dia.... but he doing so good and lovely..

see.. told u... he doing well and lovely isnt???

love in the air,

0 surat cinta ♥ :