Monday, December 14, 2009

hari pertama bercuti...






urm.. ari nih plan nak ke sekayu.. so mesti pergi lah tu.. aku kerah semua budak2 masuk kereta.. semalam akak aku dah cadangkan bawak avanza..alahai cam biawak hidup jer aku nak pikul si avanza neh.. aku call kak ti utk plan esok.. ngam2 im ada.. so cantik laa... leh ar pergi :P....

esoknya...hari telah tiba..jam 11.30 lebih camtu lah.. kita orang bertolak..aku ingat nak bawak wira im.. tapi malas pulak pasal kete dia manual.. kete aku dh dikebas kakla.. cett..dia tinggalkan avanza tu untuk aku.. bawak je lah.. lagipun auto senang skit aku nak bawak.. malas betol awak kete manual sekarang.. sakit kaki ler....

perjalanan diteruskan dengan baik.. 3 oarng dewassa..8 orang kanak2 onboard..huhu.. dua buah kenderaan.. well.. aku kena pulak gi sekolah kakla.. cett. kamera lam kereta aku lupa angkat keluar semalam..ades..rugi masa betol... well.. sepanjang perjalanan.. aku cuba mengawal kenderaan dari terkena kek kek hijau atas jalan sisa dari lembu-lembu yang bergelimpangan... huhu... semuanya perfect..takdak satu pun yang terlekat kat kereta... bisenye aku ...

hampir jam 12 lebih ..sampai lah kita orang kat sekayu waterfalls.. ramai jugak orang tapi aku peduli apa kat orang ..ngeh ngeh.. mandi dia aras bawah jer.. maklumlah bawak budak2 kan.. best lah jugak ... :P.. lama tak main air cam gini neh... paling happy budak2 la.. sempat jugak aku take photo menembak kat sekayu walopun tak banyak pasal ati dah excited giler nak mandi neh... sekali turun..mak aiiiii...sejukkkkknyeeee..ngeeeee.......... tapi mandi jugak lah sejuk2 pun :D

jam hampir kul 4 lebih kita orang berangkat balik la.. best best...!!!

malam... gi pantai kelulut ngan kakti dan im.. urm... extra seorang.. its boo.. huhuu!!! moh lah ita makan.. lapor nehhhhh!!!! apapun .. first day cuti mmg best :P

sambil berada di sekayu..sempat lah menembak apa yang patut...





0 surat cinta ♥ :