Thursday, December 3, 2009

pari pari


cerita nih aku tujukan buat ko pakcik...!!

kawan yang aku tak pernah kenal dari jarak dekat..namun aku tahu dimana jua kita berada asalkan ada doa pada orang yang kita rasakan rapat.. kita boleh juga terasa keakrabannya...

urm.. foto nih aku ingat nak edit.. tapi aku rasa elok aku biarkan macam nih aje.. aku rasa aku tak perlu tambah apa-apa kat foto nih.. foto yang diambil dari seorang teman ..dari sarawak jauhnya..!! sengaja dia berhenti untuk amek foto nih ngan henset dia yang aku kira canggih..makcik jeles ko pakcik..!!! iphone tu makcik nak jugak...!!! actually gambor nih spesel sebab ada GUA PARI-PARI..sempena nick aku linn si pari pari.. ko memang tip top pakcik.. sungguh aku terharu ko menyenget kan badan ko semata-mata nak bagi aku tengok foto nih.... thanks ya dude.!! wish we can hang out together someday!!

0 surat cinta ♥ :