Thursday, December 3, 2009

hari nasyid dan selawat sedunia...!!

hari nih aku tak gi office.. buat account kat rumah je..dari pagi sampai petang lah jawabnye.. dengan tak mandi nyer.. ngeeee!!!! urm.. ari nih hujan je.. kalu tido pun best jugak nims..!! alangkah nikmatnya hidup masa hujan dapat tido.. tapi keje aku bersepah nih...

tak ingat kol berapa ..boo masuk keje.. kita org ari nih tak berfacebook..facebook tutup ari nih.. hari nih hari bekerja..!! tengah2 duk video call skype tu..terasa lah nak dengar nasyid ngan selawat.. ari-ari duk layan lagu Olan, retro, nurkasih dah pening kepala aku..!! memandangkan ari nih ari khamis manakala lusa ari jumaat dan sabtu seterusnya..! aku dolod lah selawat dan lagu nasyid..dengan paksaan tanpa rela..boo pun kena dengar la.. kehkehkeh.. kami mendengar satu muzik yang sama..Alhamdulillah..!! berpahala jugak ari nih...

ari nih wat keje stress gila ..account dah siap tapi macam mana lah leh tersilap tarikh..aku gi tgk bulan 8... nih dah bulan 12 lah cik linn..ades... kenalah aku buat sekali lagi..dengan muka tak mandi namun tetap mengekalkan kecantikan yang sedikit tu..!! aku siapkan jugak la.. nak wat macam mana..esok bos nak datang.. masak aku kalau tak siap..!!!

pasal esok..aku naik pening ni..esok aku ada interview Ambank.. tapi esok lah jugak boss aku datang.. ngeee... macam tak leh skip utk kuar gi interview nih..apalah nasib..waaaa!!! sedeh!!!

death cats..!!! ngeee!

0 surat cinta ♥ :