Thursday, December 17, 2009

salam maal hijrah....



esok awal tahun bagi tahun hijrah.. harap semuanya dengan azam baru.. urm.. aku pulak.. azam cam biasa.. same je.. mendoakan agar kehidupan lebih baik dan sempurna.. dimana, aku mengharapkan setiap jalan yang aku ambil takkan ada penyesalan kelak.. mendoakan juga kesejahteraan keluarga, sahabat, semua umat Islam kat muka bumi neh.. serta untuk si dia yang tersayang.. semoga akan dilindungi dan diberkati dalam setiap apa yang kamu lakukan.... ( cam iklan lam tv selalu sebut lah kan.. ingat lah yang tersayang .. maka kamu tu.. ingat lah saya disini :P )

dalam masa yang sama aku mengharapkan.. bahawa hidup semua orang akan bertambah baik.. nak buat apa lah kita bergaduh .. hidup nih sementara aje.. gaduh sana gaduh sini.. kita semua sama je.. dah salah mintak maaf aje lah kan.. takyah panjang - panjang.. kan elok je kita bermaaf-maafan.. muafakat membawa berkat :P

so.. untuk tahun baru nih.. aku bg doa utk korang baca.. huhu.. jangan malas nak berdoa .;. kita di tahun baru.. kenalah baca doa. doa nih aku amek dari fb sape ntah.. thanks to that person. !! for upload.. huhu.. its doa for all.. lets pray..for u and all people around u...

MAY ALLAH SWT BLESS US..AMIN

love on the air,

0 surat cinta ♥ :