Wednesday, December 16, 2009

mood tak baik dan zynga yang jahat!!!

hari nih borimmmm... giler babas.. tensen aku!!! mane tak nyer ari nih syok-syok menang poker 40M.. siap aku bag-bagi kan lagi ..!!! tup-tup..ngah syok2 main.. dishhhh...account kena banned dek zynga poker.. derhaka punyer zynga..!! dish dishh... dari yang 50M tadi.. dia tinggal kasi aku tak sampai pun 1M.. dishhh.... giler stress!!! huhu..apalah nasib!!!
tak abis dengan tu, aku try mintak cuti ari jumaat nih ngan bos aku pasal kat trg ada 2 kenduri .. adik ipar kakak aku dan adik ipar abang aku.. ngam2 aku mintak cuti...ngeeeeeeeee..kena marah lak dek bos aku maklumlah ari tu dah dapat cuti kan..dem... tapi cuti tahunan aku ada lagi 6 hari nih .. aku pun tak tahu lah kenapa ngan boss aku neh.. time aku nak cuti jer.. ada je alasan takmo bagi aku balik cuti..dia ingat aku superwomen ke aper... nak selalu pergi kerja.. aku dah stress tahap cipan ari nih.. mmg tak tahu nak buat apa dah neh.. panas semacam jer...!!! pehal asik takmo bg aku cuti.. dia bukan ada kat sini pun.. lagipun...!! bukan nya pekerjaan tak bergerak kalu aku takdak.. bengang.. ari tu time aku dapat ambank interview.. dia sengaja pulak datang nak buat akuan..time tu jugak laaa...!!! aku dah serabut neh...!!

nih yang rasa nak kawin..then lepas kawin takmo keje neh!!! arghhhhhhhh!!!!

apapun..aku tak berada dalam gudmood!!


0 surat cinta ♥ :