Monday, December 14, 2009

bercuti 9hb - 11 hb Dec

urm... 9-11hb dec.. aku start bercuti.. semuanya rasa cam hepenim.. packing baju dari semalam agi...sebab takut kan nanti kalut plop.. aku bawak balik cats ngan sugar glider .. hamster aku tinggal.. runsing jugak pasal yang satu tu luka.. tawakkal je la...maid aku , mary tu pun angkut sekali balik TRG.. huhu... tapi sebelum balik aku masuk keje dulu ..jam 4 petang baru bertolak balik dari Kb.. jalan agak sibuk tapi okay lah ... takdop las sampai jem teruk.. yang penting takdak roadblock.. aku benci sungguh ngan roadblock.. well.. ari nih hajatnya balik jalan laluan pantai.. tak berapa biasa tu.. tapi cuba laa.a.... ada lah nanti orang yang kena jadi peta :P ....
kenderaan aku seperti biasa bergerak laju .. tapi takleh laju sangat la pasal ramai pulak orang yang ada kereta neh... sesak kemain le jugop... sebelum masuk bandar jerteh.. aku amek ke jalan pantai... disitu bermula seseorang yang mengambil peranan sebagai peta aku..its BOO..ngeh ngeh.. jalan lurus tak banyak kenderaan.. pemeta pun bg peta yang bagus.. perjalanan aku terhenti tiba- tiba.. bila terlihat sesuatu..jeng jeng jeng... its UBI.. waaaa...sedaknyer makan ubi.. beli laa... sampai satu beg aku beli ubi.. ngeh ngeh ngeh!! best 2.. tu yang lambat sket tu.. hantar msg kat Boo dulu..

"berhenti beli ubi" dia balas "beli ubi tak per.. jangan blur blur ubi" .....cetttttttt

perjalanan baik ..diteruskan dengan sempurna sampai lah sempadan TRG... aiks.. napa ada kelab golf neh... heran heran.. rupanya salah amek jalan lah pulak :P ... tapi takpe la.. mengikut kata pemeta...boleh je lalu.. selamat.....!!!

perjalanan mengambil masa jam.. kiranya.. lewat dari jalan sg.tong yang biasa aku lalu..biasanya 2 jam setengah jer.. tapi takpe.. nanti dah biasa .. okay lah tu ... anyway ..thanks for direction boo.muahss gitu

0 surat cinta ♥ :