Wednesday, December 30, 2009

esok 31hb...Disember 09...



waaa..esok dah 31hb Disember 2009.. dah nak abis tahun.. sedang aku duk pikir apa perkara baik buruk yang aku dah buat tahun nih.. pk pk takder yang istimewa sangat ... tapi tahun nih takdak lah teruk sangat bagi aku.. semua baik2 jer ..lusa dah nak tahun baru..esok belum tentu aku dapat update blog mane taknyer.. esok bos datang opis nak buat semua clearance account untuk tutup account 2009.. aku dah agak dah aku mesti sibuk gila babas...!! waaa...tapi pehal pun esok aku dah booking kat hotel renaissance untuk buffet lunch .sempena aku nak merayakan penghujung tahun dengan diri aku sendiri.. waaa bestnya ...agak2 udang ada tak esok.. sotong.. kerang.. tiram..perghhh lambat pulak esok.. dan untuk tahun baru aku dah booking kek awal2 lagi dari hotel renaissance jugak dan masih menggunakan voucher hotel.. kek tu untuk aku menyambut tahun baru untuk diri aku sendiri.. semoga lah kan tahun baru membawa lebih kebaikan dan manfaat buat aku.. lebih2 lagi harap2 gaji naik.. $$$$..


apapun, pada korang yang dah tercapai hajat pada tahun 2009..
tahniah lah ..hebat korang
mane yang masih tak berjaya cam aku tu...beter luck next time.. huhu

love is in the air,



0 surat cinta ♥ :