Tuesday, December 8, 2009

lovely day!!!

hari nih aku start buka mata jer terus jer ngan fb.. tilik mane patut ..ngeh ngeh!! ramai geng-geng kat universiti ngan sekolah dapat cari balik.. :D .. welcome back guys.. rindu kat semua orang lah pendek kata ..muahss muahss gitu...

after tilik semua games yang aku main tu.. aku sibuk ngan acc yang perlu aku siapkan sebelum petang..mujur lah semua payroll dah siap semalam.. ngee.. letey aku..!! so ari nih .. boo cam biasa pagi memang tak nampak muke..keje cam bos.. kul 1tgh baru sampai.. ingat pakai jaket..so aku tanya lah..hujan ker???.. tak hujan le ..dah tu pakai jaket??.. nih t-shirt ler..blushing pulak aku :P.. dia pun ada keje..so kita orang sama -sama bekerja.. sambil skype video call.. tapi skype cam sengal ari nih..putus-putus je..tak tahu pasal aper..ngeee....

dah pukul 3..kejer acc aku completely siap.. muahs..utk aku sendiri. ngeh ngeh.... rajin aku bekerja..korang jangan tak tahu..asik kata aku malas dan hadap facebook .. tapi nih korang tahu..aku nih pekerja rajin sekali kat alam maya neh... after siap keje..skype ngan ien..try to make video call and as usually..tak menjadi.. tak tahu pasal ape la...!!! skype mencemburui aku ngan ien.. sempat jugak aku jadi joyah pot pet ngan ien.. ngeh ngeh..bercerita ttg someone yang kita kenal.. people macam-macam ada!! uhuh. tapi kawan kita orang tu pelik skit.. byk sangat impian.. tapi satu pun tak tercapai.. alahaii...obsesi perlu berakhir lah babe..!!

aku nih kalau korang nak tahu..tak mandi agi..ngeh ngeh..busuk... dah jam 4.25ptg..so aku gi mandi dulu.. :p chow.. have a good day to u guys out there..muahss!

0 surat cinta ♥ :