Wednesday, December 2, 2009

hari yang penuh skandal...

urm..hari nih rasa nak dating.. bosan duk umah lah..siapakah mangsa nyer..??? keh keh keh ...

pagi... sungguh sangat pagi.. aku menskandalkan diri aku ngan kawan kesayangan aku,zamzi and family.. haishh kawan aku dah bahagia sekarang.. dia, wife dan baby sama2 besar :D ... makan pagi ari tu kat kedai kampung aku sangat menceriakan..

tghari.. bosannye.. cari mangsa kedua la.. urm.. agaknya dah siap belum boo lapah lembu ..tapi betul ke dia lapah daging lembu tu.. aku rasa dia tukang pegang ekor lembu jerk..keh keh keh.. koyal hebat..!! padahal pegang ekor lembu je.. aku msg lah nanti siap roger la..nak kuar menembak..kalu korang pun tak tahu menembak tu ape macam si boo nih.. menembak disini lam kontek amek gambor..paham.. aku tunggu punya tunggu dah kul 1.30..haiii..lama nor dia nih melapah lembu .. sekampung ke lembu yang dikorbankan... then aku pun gi lah tgk phone aku..eh eh eh dah ada lah msg.. cess dia nih kupik betul..bukan tak tau aku malas nak msg2..tapi takpelas.. jom berdating....

dia mai amek kat umah kul 2.30 ..okay la.selepas aku yang siap mekap2 menunggu hampir 45minit.. awalnyeee...ngeee... aku bawak anak sedara aku..jadi model tambahan..huhu..kita orang gi masjid kristal.. amek gambor kat situ..letey nyer rasa jalan.. dah berpeluh ketiak aku..lama jugak la kat situ pasal byk replika nak tgk kan...

lepas masjid kristal gi giant..beli hadiah baby..sepupu aku beranak..semayang asar sekali..sambil beli la broadband tu..keh keh keh... akhirnya aku dapat jugak broadband modem tu.. 245 rege dia...mahal jugek! ades..dishh..dah nak maghrib..nih..kita org bertolak nak gi makan la.. pizza kononnye.. sampai kat pizza..ramai pulak..terus ke kfc je la..!! ramai pulak kat kfc..ades.. tapi stay je la situ.. makan kenyang perut suka ati.. balik la..

:D abis lah cite..!!!

0 surat cinta ♥ :