Monday, December 14, 2009

hari kedua bercuti - detim time

hari nih jumaat... after solat jumaat..have to meet someone.. urm.. guess who??? korang pasti dapat teka dah kan..ngeeee..hampagas...urm..janji kul 3...aku letak mary ke kg tiong dulu.. then bawak arfah ke kedai cake utk beli cake ayuni.. birthday dia ari tu....!! jam dah lebih kul 3..ades... tak mai pulak lagi mamat neh..hampagas..ngeeee..... takpe lah buat keje aku dulu... after beli cake dia call..mula ingat nak park kete kat taman shahbandar..tapi pk pk baik letak cake kat kg tiong.. huhu.. so aku patah balik ke kg tiong.. bg mary cake tu.. then terus park kat situ... boo pun dah tunggu kat situ..mak aiii jauh giler tunggu nyer...dishhhhh!!!

destinasi pertama ..giant.. nak gi cari prepaid broadband celcom.. alamak tak dak pulak..hampesh.. ngeee.. then masuk giant jap..beli yang akak aku kirim..ces..beli sabun gan softlan...borim2... boo beli hadiah kawin bg kawan dia.. gelas je..adus..zaman bila lah beli gelas2 camtu.. kalu kengkawan aku.. jgn lah beli gelas camtu.. (demand lah pulak :P ) .... after gi giant... aku cari jugak stoberi utk ayuni.. takdak la..ades.. budak tu nak sangat makan stoberi..nanti lah cari lagi.. huhu.. after giant kita orang gi pantai teluk ketapang.. as we plan.. nak makan sutum celup tepom kan....ngeh ngeh.. sambil boo nak menunjuk2 site tempat dia keje tu :P huhhu.... ramai giler pulak... orang kat pantai nih.. aku tak pernah tahu pun.. so far tak pernah datang.. okay lah jugak tempat makan tu.. best :D... bab makan sape yg tak best.. huhu... then after nak pizza.. boo berhenti solat asar jap..then terus ke pizza pesan pizza utk kakti yang mengandung tu.. huhu.. sementara tunggu pizza.. gi the store.. mak aii.. busuk giler the store.. pun tak dak jugak stoberi..dishhhh.... takpe laa... gi astaka la pasnih...

pizza dah amek..gi astaka.. boo pi solat marghrib... aku masuk astaka ngan arfah.. takder jugak stoberi.. sambil tunggu nak bayar sticker yang aku beli kat ayuni.. nampak sticker ARSENEL..ngeeee.. tak pasal aku beli... tapi tak ingat pulak kete dia plate ape.. after beli aku keluar jap..mujur kete parking dekat.. tgk plate then masuk balik..suh budak pompuan tu letak plate kete.. sambil tunggu plate kete.. rezeki aku la.. kat situ ada celcom borkband..ngeh ngeh!! alhamdulillah... huhu.. sampai kat kete boo dah ada... so terus gerak je la..senyum aje dapat sticker arsenel yang 6 ringgit je aku beli.. dah aku sakit ati tgk sticker dia dah takdak kala.. lusuh dah :P..

terus ke parking kete aku..letak barang.. then kita orang pisah kat situ..!! after amek mary.. aku terus balik..dan dia pun balik.. .... we have a great day i think....

0 surat cinta ♥ :