Monday, December 28, 2009

aku dan games...

aku rasa hidup aku nih lately penuh dengan games jer.. huhu.. mane tak nyer hampir semua zynga games aku nak main.. tu tak termasuk yang tak terlayan.. huhu.. giler games dar kerja.. tapi bagus jugak aku addicted to games .. atleast aku tak addicted to shopping.. huhu.. kan lagi parah kalu aku addicted tang tu... sekarang games yang aku layan boleh tahan lah byk nyer.. :P... korang pun patut cuba main games cam aku..hhihihi...

senarai terkini games aku...

texas hold'em poker

 
premier football

farmville


cafe


happy aquarium tank 1


happy aquarium tank 2


happy aquarium tank 3


happy aquarium tank 4


roller coster


hihi.. banyak giler kan.. sampai aku rasa kerja admin acc aku nih dah jadi part time pulak.. duk ngadap ke games neh.. ngeeee.... parah parah aku neh.. tulum...tulum

love is in the air,


0 surat cinta ♥ :