Wednesday, December 30, 2009

kami kepanasan..meletop!!

"panas..panas..panas.. kaklin..!! "
jeritan dari luar kedengaran... sambil termengah2 aku tgk staf aku berlari menuju masuk opis aku..

"hoh, guane neh" tanya aku dengan nada agak sopan...
" ekon tadop... jeng.." staf menjawab pertanyaan dengan jujur...

HAH...EKON TADAK!! purak-purak terkejut.. tapi siyes aku tak sedor pun ekon tadak.. tak panas pulak aku rasa.. cecceeecee cam mendapat berkat jer.. huhuhu

aku berjalan dengan penuh gaya kesopanan dan kesusilaan menuju bilik ekon sambil cuba membise

"urm., ekon no 3 jgn buka.. bunyi..buka yang no 1,2, dan 4 je ." selepas aku cuba check2 button tu..nampaknya berjaya disitu ..setelah 5 minit menunggu result...

"brooooooooooooooooooomm ngeeeeeeeee" uiks... alamak meletop..!!!

haish awak nih tak meletop agi la.. aku berpura macho sambil gelak pada staf aku yang aku syak agak pucat muka dia..!! kesian dia.. okay ..saya tahu la..nak settle..sambil menilik phone mendial.....

"encik technician...tulum..ekon meletop..waaaaaa..kami hampir terbakar"
( sambil membuat sedikit gempak supaya cik techinician cepat sampai )


love is in the air,



0 surat cinta ♥ :