Friday, December 25, 2009

bila kami mula bercakap romantik d malam kismas...

malam agaklah bosan dan takder apa pun..sambil mencuba window live messenger yang baru dan mencuba semua games yang ada kat dalam live messenger tu .... kami masih agak borim.. aku cuba nak buat video call jer asalnya tapi asik takleh jer.. jadahnye kenapa tah. boring aku dibuat nyer.. ngeeeee........ sebenarnya tadi hajat nak tidor awal.. ngeee terbabas cakap benda-benda romantik.. hodow.. romantik tang mane.. korang takyah lah tahu yang pastinya kelakar ada.. sampai sakit perut aku menahan ketawa.. kalu ada nasik lemak kat dalam perut aku neh.. gerenti nasik tu dah menari-nari dalam perut aku neh....

macam-macam isu pulak keluar bila nak bercakap romantik neh.. but we have fun... !! :P

(p/s: aku blur2 ubi nak tulis ape.. arghhhh)

love is in the air,

0 surat cinta ♥ :