Monday, December 14, 2009

hari terakhir bercuti..

ari nih terakhir cuti.. petang nih dah nak balik.. malas betul nak balik.. maklumlah kaknor pun baru balik dari johor... rindu jugak aku ngan anak2 buah aku neh...!! tapi nak buat camne..keje tetap gak keje.. so..kol 5 lebih baru tolak dari rumah.. kakla ngan arfah ikut sekali.. balik still lalu ikut pantai..adosss.... ramai pulak makhluk 2 yang guna jalan pantai neh.. aku ingat jalan lenggang..sebab jalan atas..sesak.. dah macam kura-kura aku bawak kete.terseksa giler..sabor je la..!!! dishhh... berhenti kat penarik..seperti biasa makan sutum celup tepom..best best ..aku suke!! perjalanan amat memenatkan.. tapi aku tak sesat..cam hebat je.. bawak slow sesungguhnya membuatkan aku mengantuk tahap gaban.....eeeeeeeeeee.sabor lin sabor....!!!!!
kul 8 lebih baru sampai.. haru nak 4 jam jugak la.. keras buntut aku memandu.. ngeeeee.. so ..sesampai je rumah.. tgk aku nyer hamster yang sakit tu dah die..waaaaaaaaaaa.... dia tak survive la..sedih la...sob sob sob... tapi nak wat camner.. kakla , arfah dan mary tidor awal.. aku seperti biasa menghadap facebook dan skype ngan boo.. skype bende2 ngarut pun... tapi we both happy that way :D

0 surat cinta ♥ :