Monday, January 4, 2010

rumah murah rumah kondo

actually tajuk tu adalah
tajuk cerita kat tv2 ari nih 
kalu korang tgk la...
aku pun tak tengok 
tapi ada orang kasi tahu aku...
katanya dia...
sedih citer tu...
siap terkeluar air mata dia..
'apaaaaa?????, keluar air mata?? '
ngee... sampai nangis tengok citer tu...
rugi aku tak tengok..

ni tv kat office laa...tv3 je clear...
spoil sungguh .. (bangga gak office ada tv :P )

nak cucuk astro malas pulak 
sebab astro link kat luar.. 
duk pasang hitz tv je aku tgk ..
naik muak aku....!!!

tapi si kawan aku 
stetment dia yang tak boleh blah adalah...

aku : tajuk apa citer wat sampai ko sedih nangis kuar hingus??
 kawan aku : Rumah murah kondo mewah, Ko nak tgk jgak ker,
 
X yah ah 
Ko x sensitif, mesti ko x sedih tgk

stetment diatas adalah sungguh tak berperikemanusiaan..
macam dem je stetment macam tu.. aku inesen nih...

dia tak tahu aku tgk citer sedih skit pun nangis.. agak ar kan!
aku pompuan ..jiwa halus ala-ala perempuan melayu terakhir gitu
(sila muntah)

love is in the air,





0 surat cinta ♥ :