Monday, January 18, 2010

i hate maxis

jenuh nunggu nak parking kete
buat hape tah orang bawak kete ramai-ramai ari nih
buat susah aku nak parking kete je..

urm.. ari nih gi maxis
yeay!! nak beli iphone kale putih tu..
masuk je takyah tunggu 
sebab utk iphone cam special..
ada budak pompuan tu sambut aku..
nama ape tah lupa tgk name tag dia..

 bincang punya bincang pasal plan
arghhhh... semuanya tak seperti yang diharapkan
dia tu duk pung pang pung pang
bagitahu .
"akak plan 100 nih divide dua- 50 call 50 data"
what the hell !!!!
terus aku terbayang kakak aku..
mane dia nak guna data tu.
urmmm... nampaknya
disebabkan aku terlampau obses ngan iphone
aku dengan rela hati lah
commit sendiri  100 sebulan utk iphone tu
cam haram je..arghhhhh!! tak puas ati


dah settle satu masalah
satu masalah lagi pulak
no phone????  urmmm
terpaksalah bergadai no 016 aku
dari digi ke celcom dan sekarang ke maxis
ngeeee
dah settle hak problem tu

ada kata-kata sumbang dari adik tu lagi
"akak stok  utk iphone putih dah ada"
dalam hati "yeayyyy"
"tapi akak kena tunggu no convert nih active dulu..2 ari kot"
"cess cess cesss"




M.A.X.I.S

(p/s: korang baca apa lagi..tunggulah dua ari agi..argggh)


love is in the air,


6 surat cinta ♥ :

ina said...

wah..
ni kira kes taksub neh..
mmg nk pakai sngt iphone tu ek..
nape x beli kedai jek.. xyah deal memcm ngn maxis.. huhu

linn said...

beli luar takdak warantty pasal maxis bundle semua.! dem sungguh

deus X machina said...

igt lg 2 hari bru nak komen erk888


mana2 telco pun sama jek
sume bila time promo ayat manis
tp service cam haram

linn said...

setuju

Anonymous said...

max ciss :)

linn said...

kehkeh.. max cis