Monday, January 25, 2010

aku berHDR lagi


semalam masih melakukan 
aktiviti yang sama
editing
i love editing so much...


kali ni aku jadi model sendiri
menggunakan lightroom dan photomatix
bukan benda yang amat biasa bagi aku
tak sampai sebulan pun aku sentuh
tapi bila aku minat..
aku cam bersungguh pulak
tak tahu lah cantik ke tak editing gambar aku
tapi cantik tak cantik..
aku puas je.. 



ni lah dia gambar aku yang di HDR
cantik ker?.

love is in the air,






5 surat cinta ♥ :

cikmemy said...

cantik~tapi kalau bezakan lagi awak ngn belakang 2 lg cun~

Linn سي ڤاري ڤاري said...

... backgound original is blur.. but thanks anyway!

NardWawa said...

comey kak..
tapi kalo kasi lightning kat sblh pipi tu bg tak lagi gelap lagi comey..

nmpak pipi akak yang comey tu lebam lak.. hihi..
but nice anyway.. gud job.. :)

elly said...

hurm..nice work!but u've to work it out more & more. it's just look like ur work face too heavy than original, but still cun!

Linn سي ڤاري ڤاري said...

@najwa and makcik- thanks.. >.<