Sunday, January 17, 2010

bangun pagi ..belek HDR..tak jadi jugak!

 
hari nih bangun tersangatlah pagi
bunyi vacuum cukup mengganggu tidur aku
cess betul maid aku..
aku suh lepas vacuum kena mop lantai
rupanya dia duk vacuum
tak mop pun lantai..
potong gaji baru tahu...


tak tahu nak buat apa pagi nih..
belek2 facebook..
hantar heart dengan quotes..
kehkeh.. cam jiwang pulop ari neh


urm.. buka Photomatix ngan
Dynamic-Photo HDR
nak test dengan application neh..
godek punya godek
serius susah..
mungkin sebab basic takder
dahlah basic photoshop 
cam haram lagi.. 
ada hati pulak aku nak ber HDR..
tapi aku tahu..
usaha tangga kejayaan


takat hari nih 
dah 3 hdr photo aku buat.. okay per.
walaupun tak jadi..
nanti aku cuba lagi..

comel kan Qaseh.. walopun aku nyer HDR tak lawa..dem


pantai penarik. aku tembak masa boss aku beli sutung celup tepung.



love is in the air,



0 surat cinta ♥ :