Wednesday, January 6, 2010

beautiful amber


sebelum nih aku ada kucing
nama dia kiko
tapi dia dah takdak..
so ari tu gi kedai kucing
nampak sekor kucing neh..
its very cute..macam kiko jugak
aktif bukan main lagi..
tapi aku tak beli pasal mahal sangatlah kucing tu
1300 hinggit seekor..ngeee

maid aku yang indon masa tu
duk rasuk-rasuk aku suh beli
walaupun tak termakan ngan rasukan dia
aku termakan dengan kecomelan kucing tu...

agak lama dalam seminggu jugaklah
duk teringat kat kucing tu..
hari tu dapat gaji
tak tahan laa
akhirnya gi beli jugak..
mujur abang kedai kucing tu baik sebab dah call suh simpan
abang tu bagi siap dengan cage..
kecik sangat lah aktif
tapi bila beli allen
dia kuat merajuk..menyendiri
jeles barangkali..
apapun dia tetap paling comel..
walaupun kadang-kadang menyakitkan hati
panggil tak datang..
she my beautiful amber 

 
love is in the air,

3 surat cinta ♥ :

mistar_babuji said...

kiko awok pah mane?

linn said...

mampus dos

Anonymous said...

kabo ke amber kak lin kate die kuat ngajuk