Tuesday, March 22, 2011

oh bulan

19-Mac -2011
ramai orang bercakap tentang SUPERMOON


supermoon ialah bulan berada dekat ngan bumi, 
biasanya jarak ialah 380ribu km tapi supermoon ni bulan berada dlm 350ribu km dari bumi. 
malam tu aku beria amek lenses gajah aku 
siyes rasa kaku pegang balik kamera.. lama betol tak tekan shutter
siyes rindu giler. rasa cam nak nangis je..!!

jenguk2 luar rumah. alahaii.. hujan.. sadis nyer
tapi hampir jam 9.30 awan hitam mula berarak lalu
bulan terang benderang walaupun masih dikelilingi awam hitam

yeayyyyy!!
finally dapat jugak snap. 
not good enuf i think pasal handheld je.
tripod kat dalam kete. alahai...
apapun.. bulan malam tu sangatlah cantik..mcam aku 

oh bulan!!!
karya aku untuk hari ini.adalah bulan
ini bulan aku.. bukan oh bulan by yuna ..ahaks.
Photobucket
supermoon not a superman
Photobucket
supermoon not a sailormoon

(thanks to someone. for info. really appreciate that!)
post signature

0 surat cinta ♥ :