Saturday, March 12, 2011

kursus kahwin nyer cerita.


hari pertama --- 8-mac-2011
bangun pagi gosok-gosok mata..
jam kul 7.30 (*kita bendera jepon ok!)
terpaksa bangun.. mandi. mak aii..sejuk.. siapkan diri
wah semangat!! semangat!!
setat kete.. zooomm...

aku : abby, ko dah kat aner?
abby : aku on the way. ada excident jalan slow.
aku : aku gi dulu.jumpa sana.
abby : okek.

sampai sana tepat babe..kol 8. dekat je balai islam tu..
nonong je register..dapat file..
nunggu abby .. datang lenggang lengguk je.ala gadis-gadis

ok..taklimat bermula..
arghh... posisi. belakang sekali. siyes ramai .. aku tak tahu berapa orang
ok.dalam fail ada buku.. ada kertas soklan.

ustaz duk pung pang ..pung pang..
aku duk jawab soklan..
agak boring aku dan abby..namun masih fokus..
ustaz serius. tak buat lawak.. aku mula mencari idea..

inilah dia. aktiviti..
aku buat sampai 10 mukasurat.. agak bagus disitu.
ini tak masuk lagi....aktiviti online facebook
sempat main angrybird.ahakss.
hari pertama sangat boring..arghhhh!!! tulung tulung..
ops...boss call.. adoyaaaiii... masalah lagi..
tik tok tik tok..

abby: woiii.... dah dah
*aku dengan muka inesen pandang abby. letak phone.
aku : pasal apa?
abby : taklimat dah abis laaaaaa ..jom balik
aku : erkkkk?? :|

hari kedua. ---- 9-mac-2011

hari nih dah masuk lewat. cam biasa duk belakang sekali :|
oh!!! ari nih sangat best. saya sangat fokus..abby juga fokus
tang kesihatan amat bagus
dr cakap..

"lelaki yang merokok akan menyebabkan mati pucuk. ahaks.."
so be ware!

hala ke petang sangat mengantuk
cari aktiviti yang bermanfaat skit
akekeke..mari belajar mandarin.. siyes tak boring!!!

ops..dah petang... taklimat berjalan.
bab komunikasi memang best. ustaz memang enjoy..
aku pulak..siyes tak buat aktiviti lain..
melopong je dengar..sambil gelak-gelak kecil *control okeh!!
hari kedua. tak berapa nak boring 
maybe sebab dah nak dapat sijil..

hoyeshhhhhhh...finally..
abis jugak!!
tima kasih ustaz.
sijil saya sangat comel.cam saya.
anda diluar sana.. silalah kursus kahwin
kahwin tak kahwin lain cerita
yang penting.. kena pergi!!!! ahaks.

aku dah? korang biler lagi?
ini iklan dari:
p/s:   ustaz cakap jerit-jerit..dia wat kelakar..tapi aku tak paham bahasa dia
kelantan pekat ooooo.. hadoi! 
post signature

0 surat cinta ♥ :