Monday, March 21, 2011

kita kenalah tahu bersyukur!


dear diary

ok aku emo ari nih!!!

hari nih banyak sangat perkara berlaku
semuanya hal tempat kerja
aku rasa macam aku kerja dalam tekanan yang paling maksima
dah tak tertanggung dek kepala hotak dah!!!

kepala aku sakit, suara aku serak..
ayat-ayat hari ni semuanya buat tambah dosa jerk!!!
tapi jangan kau cuba hanky panky ngan aku
jangan ko cabar kewibawaan aku!
ko memang sedang cari nahas
dasar staf yang kepala betik nyer orang!!

lepas satu hal satu hal yang timbul
yang lepas tak settle lagi
datang pulak yang baru..
siyes .. memang ngah stress tahap gaban!!!

tapi yang peliknya..
stress kali nih tidak cenderung membeli
rasa takder mood nak shopping!
kepala ngah tension giler..

kadang aku pelik dengan manusia nih
tak reti nak bersyukur...
time dapat kerja taknak kerja bebaik
biler dah kena buang kerja..
mulalah buat muka tak malu .. mintak kerja balik
kalau tak bagi kan.. mulalah tabur fitnah merata-rata
kadang-kadang aku malu dengan bangsa aku sendiri
yang tak tahu bersyukur.

Ya Allah
aku memohon agar permudahkanlah jalanku.
semoga keberkatan itu dapat aku terima dengan RedhaMu
Janganlah aku, Kau berikan dugaan yang berat
kerana aku sudah tidak bisa menanggungnya lagi.
amin.


(p/s: rasa mood nak beli blackberry jerk!! haih)
post signature

2 surat cinta ♥ :

elly hamzah said...

haihsss..ade lagi mood nak beli bb tuh! yakkkk!!!

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

hihihi.. tu pasal. :p