Wednesday, March 23, 2011

baby merlin progress


hari nih mau mood baik-baik
mau cakap pasal kucing!
kucing aku yang sangat comel..
baby dari merlin..
semakin adorable dan funny..

sekrang dah pandai nak main-main
asik pusing-pusing badan.
kalau time sleephead je boleh pegang
kalau tak, eksen betol.. tak mau nyer dipegang..

nama tak bagi lagi nama apa.. tunggu lah..

comel betul.. dia baru bangun.. pastu duk kacau yang sekor lagi.
haih.. nakal
white color. tapi tak tahu la pasni tertukar color pulak 
time tidor je boleh duk bebaik.. kalau tak asik duk pusing2.. sangat cute!

enjoy the video 
video of the year!!

(p.s/ amber ngan snowie ngah preknen. tak tahu macam mana rupanya)
(hope can survive.. amin)
post signature

3 surat cinta ♥ :

elly hamzah said...

comel..yg ni nak bui kat saya???

wati said...

bukan nak bagi ker qaseh ker????

::Azura Rahman:: said...

nak sekorrrrrrrrrrrrr...