Sunday, March 6, 2011

cctv hilang!!!


oh serabutnye....
mane pergi semua fail-fail
*sambil belek2 file dalam hdd dan komputer

mampus..!!!! memang takder
file backup untuk cctv takda..
kan kalau sistem nih jahanam
camno aku nak install balik
installer hilangggggggggggg!!!
panggggg!
oh sangat tensen
ini la rupanya..mesti korang cakap dolod je la..
masalahnya baii... nih versi lama. dorang takdak dolod kat net
pastu korang mesti suggest..call la yang buat dulu
masalahnya.. kedai dia dah tutup..TUTUP!!!!
sekarang korang tahu betapa tensen nye aku.

mr.koala boss
maafkan saya.. rahsiakan hal ini..
kalu mr.koala boss tahu..
pasti saya kena potong gaji!!!

oohhhh.. kena gi panggil staf
untuk gerakan mencari.

dah. tata.misi pencarian bermula
*walaupun dari pagi aku duk cari!!
post signature

0 surat cinta ♥ :