Tuesday, November 23, 2010

sehari di pameran cheng ho


kelmarin aku ke tapak cheng ho
lepas beli bunga 
giler betol kesesakan di kota bharu nih
mau berpusing2 jugak la aku nak cari parking 
di tapak expo tu

sampai di tapak expo
aku singgah ke gerai KLIK
kelab lensa karyawan negeri kelantan
apa lagi amek pas official media

terus masuk ke dalam stadium
untuk lihat pertunjukan akrobatik
menarik.. tapi tak aku post sini la.
pasal duk lam slr lagi.. malas aku transfer

lepas tu aku ke KTC .. dengan gunakan pas senang skit nak masuk
nak gi tengok AlQuran terpanjang
seperti yang diwar-warkan
mmg panjang dan tulisan nya jelas..
bangga menjadi muslim..

apapun.. korang patut datang..banyak info korang boleh dapat
gerai makanan halal pun banyak
aku?? beli mamee je wat balik..hahaha

kat sini aku kirim sekeping dua gambar..

aku beli tafsir nih.. menarik
yang penting..pink jugak jadi pilihan

 bersama attiyah.. 
oh yah.. kaklin sangat dengki ngan lesung pipit yah

ini la yang diwar-warkan
ALQURAN terpanjang..

korang patut datang saksikan sendiri
Photobucket

0 surat cinta ♥ :