Saturday, November 13, 2010

cats - allen

kali nih nak cerita pasal allen
allen yang aku beli masa dia dua bulan
dari penang.. sangat la buruk muka dia time tu
dah la hitam legam.. tapi dia sangat manja time tu
walaupun adik beradik dia ada putih kucing bagai
aku tetap jugak pilih allen yang hitam legam tu..
fushhh

sekarang allen dah besar
setiap kali aku nak tidor dia mesti datang
bertengek atas perut aku
hukhuk..malam je asal tutup lampu
panggil " allen, allen" ..tentu dia akan datang

sekarang allen dah jadik bapak
tapi makin banyak pulak peseng dia.. 
ahaks..
nih time aku sibuk nak memasak kat dapur
boleh dia duk lepak lagi dalam bekas tu
geram sungguh...
makan sangat memilih
tapi tak tahu pasal apa.. ari tu makan goreng pisang
huhu..pertama kali aku tengok..
ooh..allen..

apapun, dia nih kesayangan aku sangat
aku takleh imagine takda dia
mesti aku sob sob sob 

siggy

3 surat cinta ♥ :

elly hamzah said...

pas ni klo dh kawen, allen ke sape2 ke..xleh nak landing baekkk atas perut makcik, buka xxx..tapi takut incik suami jeles!hahahaha...

oit, pas kawen dok kl ke?bulehler kita beronggeng sama2..

mizi keje kl?mane?ape? nanti duk mane?(wah!terlebey sudaa soalan ku..jawab semua, no excuses!)

Linn سي ڤاري ڤاري said...

allen tetap dihati ..tapi mizi cakap nanti kawin allen kena duk luar bilik. :(

pasal semua soklan makcik pasal masa depan alam2 starwars tu.. saya takleh nak jawab..confius. o.O

tapi sekrang mizi mmg duk kl.

elly hamzah said...

ye lah keje kl, kl tu besar, daerah mane?buleh berkira2 pas korang kawen, kita senang beronggeng..hehehee