Saturday, November 27, 2010

belajar membuat manik

aku rasa nih hobi kedua 
yang aku start suka
yang bercirikan keperempuan neh.. 
keh keh

pertama cross stitch
tu pun lama dah tak buat
baru nak start buat balik
yang kedua
aktiviti memanik

seronok pulak dengan aktiviti nih
cuba tengkuk aku boleh kira jugak la sakitnya

hari nih masuk kursus crumble manik
seronok tapi aku tak berapa sihat
lagi hujan kat luar .. dalam class pulak aircond sejuk 
air hidung asyik keluar je.. huhu..
apapun korang patut cuba.. its fun

 
 ni antara peserta yang hadir.. best2 semua..
 
 nih sample yang encik sheik kasi .. design nih lah kita orang belajar
yang aku buat punya.. lupa lak nak snap.. takyah tengok le
 nih aku belajar sendiri dari internet... first attempt neh.. bunga sequin 
 nih yang kedua.. huk huk.. comel sket .. maybe sebab combination color 
 nih yang ketiga aku buat.. style belajar kat internet jugak.. hukhuk
okay lah untuk beginner kan
 comel lah jugak kan.. keh keh


 manik tak banyak pun.. nanti beli lagi.. hukhukk

korang berani tempah aku jahit manik????
aku charge harga kawan-kawan je
hahahhahaaaa

( itu aku berlawak lah weiii)

Photobucket



0 surat cinta ♥ :