Wednesday, November 24, 2010

koleksi clay terhebat.

tadi sambil aku duk buat keje
ternampak gambar- gambar clay
yang aku buat masa aku boring duk kat office
boleh tahan jugak la office aku 
meja aku penuh dengan clay nih.. hukhuk

clay bukan lah permainan budak-budak je
tapi sebenarnya dapat merangsang minda
menjadi lebih creative
korang patut cuba
seronok menghasilkan sesuatu yang berwarna-warni..

antara koleksi clay aku :
hasil terbaru neh.. untuk manchester united fan
keh keh keh
aku dah post dah ari tu..klik sini 
keh keh.. sempena lagu ella.. rama-rama


Twinkle, twinkle, little star, How I wonder what you are.
Up above the world so high, Like a diamond in the sky.
oh clown... oh clownnn!!!
ballon plis...


haisey blur pulak lady bird aku neh.. kecik sangat kot .. haih. 
out of focus
nih special punyer... angel kulit hitam. keh keh keh

tahu cerita kura-kura dan arnab
peseng cam nih arnab dia.. 
oh yer.. kura-kura aku tak buat agi.. pas ni laaa

 
ini aku buat utk fan loser.. ARSENAL
kan boo kan ?? kan kan
tak best langsung gunnersaurus
lebih kurang lah tu kan..keh keh 
cuma hak asal tu perut dia buncit cam perut awak la boo.. keh keh


oh snowman... oh mannnnn~

korang patut try... mmg best mmg fun
Photobucket

2 surat cinta ♥ :

Izafiza said...

wah2 k.lin..sila buat bisnes jual patung plastesin.hee..

owhh..sy tag k.lin..jom juin contest..=)

linn said...

uiks.. pelanggan pertama iza la.

:p