Wednesday, November 3, 2010

kasut ikat tali ropia

outstation ke kl kali nih agak best
mane tak best nyer..
boss asik bagi aku makan je
fushhh...melantak sekali sekala
di renaissance hotel..
mmg terbaik..

berbalik cerita aku outstation
pagi2 lagi lepas turun je dari bas..
lepak kejap kat renaissance hotel
then terus bergerak ke bukit jalil
ke pesuruhjaya sukan
untuk hantar report

dalam aku duk jalan-jalan2 tu
aku rasa cam something je
aku duk tengok2 apa yang tak kena
alamak!!!!
kasut aku nak koyak la.. nak putus
ini mesti sebab hujan semalam..
sebelum naik bas tu aku harung air jugak la

apa lagi.. kepit2 lah aku jalan
boss aku pulak buat muka selamba je
nak ketawakan aku..dia tak sampai hati pulak
last2 aku ketawa sendiri..

sampai kat bukit jalil tu awal lagi
sarapan dulu then dalam aku duk sarapan tu aku nampak
tali rupia color biru
apa lagi aku amek la untuk ikat kasut aku
fushhh.. baru lah selesa nak berjalan.

siap je keje kat bukit jalil
terus bergerak ke mid valley.
dalam keadaan tak mandi ok.
pasal tadi takleh check in.. kul 9 baru boleh check in 
akekeke

port pertama aku tuju adalah
vincci..
amek ko..dua pasang sekali gus aku beli kasut
puas hati aku.. 
( tragis sungguh kasut aku )

(p/s: terima kasih boss temankan saya beli kasut )


0 surat cinta ♥ :