Friday, January 21, 2011

darice dan eden


tanggal 16.november 2010
eden ngan darice diberanakkan oleh amber
kucing persian yang aku beli baka australia
nih kali ketiga amber give birth
so dia agak bijak dalam penjagaan anak dia
aku dah tak perlu risau lagi
darice
little female kitten
kucing berbulu putih dengan eye bags
hidung selalu kena bersihkan sebab ada kesan hitam-hitam
boleh dilihat tapi payah disentuh
time sentuh je mula lah melalak tak tentu hala
sangat nakal dan pembuli
tapi time tidur sangat la nampak adorable.. baik je
nak letak tidur kat pangku pun takpe
tapi harus diingat.. time tidur je okay.
eden
my litte black sheep
kadang orang confius dengan eden 
orang ingat kan jantan tapi nih betina tau
makin lama makin cam bulu biri-biri aku tengok eden.
sangat comel dan hyperactive
tapi selalu jadi mangsa buli darice..huhu

(p/s: thanks to my bff, abby kerana beliau sungguh sabar masa snap gambar dorang. aku tak pernah ambil gambar eden ngan darice pakai slr.payah! pasal depa takleh duk statik. bikin aku tension..huhu.. thanks )

post signature

2 surat cinta ♥ :

r3d lollip0p ♥ said...

zila satu family mmg admire kucing.
setakat dh pernah bela 4 ekor.
yg ada kt rumah skang, abby nama dia.
3 ekor lg dh mati.

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

alamak. boleh pulak nama abby.
nama my bff tu.. huk huk.~

kucing mmg adorable. tak boring bela kucing. :)