Thursday, February 18, 2010

when friend meet friend

semalam agak kalut
yelah.. aku kerja
mana nak curi masa jumpa kawan lama
urm.. jumpa bibi..
aku perkenalkan bibi pada korang dulu
sebenarnya aku masa studi dulu
takderlah nak kata baik sangat-sangat ngan bibi
tapi kalau jumpa selisih jalan..
kamu senyum jelah..
cakap byk tak la .. :P
but what we know..
people change
and facebook change us

aku mula jumpa balik bibi kat facebook
muka dia sama je..
but from that we become more close
semalam aku jumpa dia
sempat lah jumpa satu agi kawan dia
aku lupa nama apa..
tapi kesian aku cakap nama budak tu cam perempuan
che mohd nor rosaini ke ape nama dia
cam perempuan kan...

sempat aku teman si bibi cari barang dapur 
katanya esok nak buat doa selamat..
anak dia .. urm.. kesian
yang kecil tu agaknya demam..
nangis jugak la minta dipujuk..
yang perempuan tu..comel je..
jalan main pimpin tangan..
sweet..
kami jumpa tak lama... 
but we had fun.
 
anak bibi..comel .. aku syak budak nih suka aku..hhuhu
kan dah cakap..dia suka aku...
kami sangat comel

when friend meet friend