Friday, February 12, 2010

awak ..ini.. saya

(love letter to awak)

awak...

saya tak sabar
saya tak cantik pun..
saya kadang-kadang kalut
saya cepat naik angin
saya kadang tak senonoh 
saya kalau cakap kadang cam speaker
saya kadang-kadang emosional dan emo
saya tak suka makan ubat
awak selalu suka suh saya gi klinik
saya alergik pada panas
cenderung membebel bila panas
saya kadang suka perintah
tangan saya suka pukul org bila terkejut
awak pun dah pernah kena kan...
 saya wajib melalak lam kete bila ada lagu best
saya kadang sengal-sengal ubi
saya suka buat lawak yang ntah ape-ape
saya tak suka cam org lain.. bergayut 24 jam..
saya tak suka msg-msg.. penat nanti jari jemari saya
saya mandi selalu jer lambat..tp saya tak busuk
 awak..

saya bukan baik sangat
banyak gak dosa saya kot 
saya ada banyak yang tak bagus
saya kadang lupa menghargai orang
saya boleh juga  terlupa hari jadi org
hari jadi awak pun saya pernah lupa kan.
lebih teruk saya boleh lupa bila saya jumpa awak

 kalau macam tu.. awak suka saya lagi ker??
tapi awak
walau pun saya teruk...tak lawa.. 
saya nak awak tahu yang saya
selalu berdoa agar awak dilimpahi keredhaanNya..
saya sayang awak.
( awak terharu kan?? kan ?? saya tahu.. )

4 surat cinta ♥ :

silumaniac said...

sayang awk juga

elly hamzah said...

cait..sebenornyer ayat tu en miji kena tukarler kirenyer yer; gini- awak saya sebenarnya x lawo-tuko jadi(awak, saya sebenarnyer lawo) dan seterusnyer..heheheh. lawok jer, awok...mmg mak cik saya nih baik..peranagi tu xleh wat gane r, masing2 ade peranagi sendiri..tapi klo dh namaner cinta..make, butelah mate weiiiii. ker gane???

deus X machina said...

terharu sikit la
erk888

Linn سي ڤاري ڤاري said...

@silu- saya pun sayang awak... tapi awak siapa...??? (blur)

@deng - buta takleh buta bab neh.. kena buka luas2..

@deus- dah dia pulak yang terharu.. ngee