Monday, February 22, 2010

aku jadi pengantin... hah???

 
tiba-tiba kata arahan berbunyi
"linn..sila jadi model photoshoot pengantin aku"
ohh...apakah??? aku ? pengantin?
cam tak real... 
tapi cam fun jugak...
so berkobar-kobar lah nak jadi model nih..
janji petang kelmarin..
hallamak... hujan laa pulak.. kensel
sob sob sob..sedey..

"linn petang nih kul 4 ..jgn lewat"
ada lagi message lam inbox aku
rasa frust semalam tak abis lagi..
hari nih dah tak berkobar mana dah
takut tak jadi... maluuuuuu

ape pun.. harap 
photoshoot pengantin kita orang and the geng 
berjalan lancar... dan paling penting..
aku harap aku akan nampak macam pengantin...
walaupun ..aku bukan pengantin..

sekian untuk hari nih.. 
sila berdoa aku tak kalut..dan over excited.
kalu tak cantik... habislaa.. fobia nak jadi pengantin

9 surat cinta ♥ :

fiD said...

dah ready ea??? bagush!

Linn سي ڤاري ڤاري said...

hari nih ready jadi model pengantin fid.. nak jadi pengantin belum lagi :P

shazruls said...

xpa lani jd model dulu..sok ni tak larr nerves sgt nek pelamin...hehehe

fiD said...

betul kate shahrul tue,huhu

elly hamzah said...

dh tentu2 comell, tapijgn salu2 ..sbb nanti kureng serinyer nanti for d real oneee!

Ahmad Fadli said...

x lama dh tu, buleh jd pengantin sbnr dh tu..

Linn سي ڤاري ڤاري said...

photoshoot saje ok :P

BUJANG SUSAH said...

uiii.. sexynya...

Linn سي ڤاري ڤاري said...

uiks.. takder lah sexy :P