Thursday, February 25, 2010

pengantin.. aku pengantin... mmmmmm

 
that day ada cerita pasal photoshoot pengantin kan..[link]
so far photoshoot tu berjalan lancar
walaupun agak kelam kabut but we all doing well..
we have fun on our wedding photoshoot..
aku di mekap oleh bard..
diambil gambar oleh abby..
dengan model budak umur 18 tahun..hadooiiii
mujur muka dia tak macam budak 18 tahun...
apapun.. serius enjoy sangat..
tak tahu lawa ke tak jadi pengantin..
tapi aku tgk cam lawa jer... (haipss..perasan)
untuk korang yang sudi bertandang kat blog nih..
kat sini nak post gambar photoshoot hari tu..
hope u all enjoy jugak as i enjoy my photoshoot...

....journey begin... tapi harus diingat.. aku bukan pengantin
dan model lelaki tu takder kena mengena ngan aku.. hahhaa
 
lovely..my love one yang edit..

 
siyes bulu mata tu berat..hikhik
  
agak-agak bulan depan masuk magazine tak?

 
love this picture so much...

 
i have fun...

 
aku dan azim.. as pengantin yang bukan pengantin.. 

 
boo..jom kita kawin... hahhaaa
hope u all enjoy the picture...


12 surat cinta ♥ :

Unknown said...

hahahahhaa..lom penah dgr pengantin pompuan ajk kawen nih(dlm kalangan geng2 aku)..huhuhu, ini sudah bagus!!cepat2 en boo....saya sudah x tahan, maun makna nasi minyak marang mariiii!!!

linn said...

hahaa... sile jgn buat leceh

suryadewa said...

thanks for visit my site and thanks for comment :D ... wew beautiful pic ...

linn said...

thanks surya...nice to meet u

Nor Hayati B. said...

nice pic!! :)
semoga dpt jd pengantin..ahakz!! :)

linn said...

oh..terima kasih...>.<

Nadiene said...

kak..

yg background tu mcm tempt ayah pin jek,hehe...

bez kan jd model nie..

bile nak btl?

linn said...

haips... fir neh.. ada ke patut tempat ayah pin.. tang labu tu ker?? tu taman la..adoyaa

paiseh said...

hebat2... bulih laa try2 modeling plop~
lagu pom mcm lagu org2 kawem.. kihkihkih~

Ahmad Fadli said...

jd 'pengantin' dh ye..di manakah lokasinya penggambaran tersebut?
pahni time hok sungguh x kekok dh la, ada pglmn dh..

achik ezam said...

mcam muka sasha bashir lah....


cun!!!!


terrer fotog nya!!!

Incek Arif said...

selamat penganting baru