Monday, February 15, 2010

tangisan bulan madu

Tangisan Bulan Madu
penulis Shamsiah Mohd Noor...
antara novel yang aku ingat sampai sekarang
cerita seorang graduan bernama amira
wanita biasa dari keluarga miskin 
yang penuh kasih sayang
namun...
ketabahan dan ketenangan Amira
memikat hati pemuda berada
yang merupakan anak majikannya Datin Marina
Bogatt....
kisah cinta yang berakhir dengan kematian
pada hari perkahwinan

tangisan bulan madu
dari siri 1 hingga 4
namun bagi aku 
siri pertama amat mendalam..
membuat hati tersentuh..

korang kalu rasa nak baca..
cari lah buku nih.. kalau jumpa
tak rugi..
dulu kat tv ada jugak tunjuk cerita dia
tapi aku tak berkesempatan tgk..
apapun..
novel itu amat terkesan di hati aku..
 


1 surat cinta ♥ :

Unknown said...

saya giler novel nih!kt umah still ade lagi, sy dok simpan sampai skg...mmg haru & sayu...