Thursday, December 2, 2010

serabut day

semalam aku balik trg
outstation lagi dua hari
kelam kabut maid aku lupa letak cheque book
sibuk call sana call sini..
alhamdulillah sempat cover..
padan muka maid aku aku suh dia naik bas
semata-mata hantar cheque book utk aku
kelantan- terengganu-kelantan
mmg kuasa luarbiasa ari tu dia

hari nih nak balik ke kb
masalah banyak timbul
dari segi kerja.. aku  tension tahap dewa ari neh..

lagi pulak.. 
ada yang mengamuk cam orang gila
marah tak tentu pasal..
ugut macam-macam
hey tambiii.. aku makan gaji je lah 
ko nak marah.. marah diri sendiri la..
dah ko yang salah.. lagi ada hati nak tuding2 jari kat orang
bodoh betul manusia nih 

otak sendiri taknak fikir
lagi nak salahkan orang.. bila takda duit...gitulah jadinya
dah macam jadi hamba duit sangat

tapi yang paling tak best nya
aku jugak yang jadi sasaran
pasal aku akauntan kat sini..
arghhh sangat tak best

nih lebih hebat dugaan dari siapkan
report kewangan akhir tahun
kadang rasa nak lempang dan bagi
penyepak jurus ke tujuh je pada manusia berkenaan

manusia mmg ada yang takleh tgk orang senang
haihhhh!!!
kesian.

(yang desktop pc aku neh.time aku serabut neh ler dia nak rosak !! )
(dah lah esok lagi nak serabut boss nak datang!!! arghhh..tekanan nya hidup )
Photobucket

0 surat cinta ♥ :