Monday, December 6, 2010

A.K.U .. yang korang tak tahu



1. 
aku lahir kat terengganu.. kawasan tepi pantai. fushh 
2. 
anak bongsu dari lima adik beradik.. tapi aku manja sket je
3. 
masa darjah satu, duk kelas akhir sekali sebab mak aku daftar aku lewat. tapi aku steady je..dan siyes aku malas pi skolah. alih2 ayah aku ikat aku kat pokok then amek sarang kerengga bagi kerengge gigit aku. pas dari tu aku rajin gi skolah
4. 
darjah 6, aku pengawas. kesian budak darjah 3 kena lempang sampai masa dia masuk form 1 kat sekolah aku , masih ingat lagi muka aku.. sian dia. hehe
5.
masuk form 1, aku kena duk kelas belakang sekali, sian aku.. itu gara2 mak aku lewat lagi daftar sekolah.tu lah pasal aku asik dapat no 1.. kelas aku naik je. tak turun-turun
6. 
aku dah taknak jadi pengawas kat sekolah menengah.. keh keh keh
7. 
masuk form 2, dah pandai couple2.. miang betul
8. 
lepas pmr, duk kelas sains. best giler kelas aku. memang terbaik walaupun fizik kita orang lintang pukang.. ..tapi kita orang mmg best.. maklumlah 2 tahun bersama
9. 
masuk universiti, sedih masa mula2 berpisah ngan keluarga.. siap nangis2 sampai hingus keluar. geli betol..maklumlah first time duk jauh.. skrg nak balik pun payah.haha 
10. 
rajin jugak belajar, 4 tahun dah tamat tapi aku final year dah start keje
11. 
sekarang dah 10 tahun aku kat kelantan.. bestt oor kelantan
12. 
aku nampak cam gagah, tapi tgk cerita sedih. gerenti nangis.. haru betol..
13. 
cepat naik angin bila kena tuduh perkara yang tak buat tapi cepat cool
14.
 aku suka membebel. tapi bila aku senyap lagi bahaya
15. 
aku suka amek gambar.. suka photography..suka sangat sangat sangat
16. 
pets.. ohh.. i wish i born at zoo. kekekee.. suka binatang sangat aku neh
17. 
keje buat akaun, kadang suka.. kadang boring tahap cipan
18. 
aku ada family yang sangat supportive, muahss sayang dorang
ada kawan yang sedia membantu saat aku memerlukan
19. 
suka time sembang bab politik ngan ayah aku.. sampai ayah aku marah pasal serabut ngan aku duk bangkang apa dia cakap..haha
20. 
ada boipren, sangat gagah.. sayang dia.. 
ops.. dia dah nak jadi tunang saya
saya suka.. 

rupanya.. byk sangat nak tulis.. tapi penat dah aku duk menulis neh..
korang pun penat baca.. udah-udah lah tu

hehe.. ini aku.. huduh ..
Photobucket


4 surat cinta ♥ :

Izafiza said...

selamat menjadi cik tunangan kak lin..hehe..

linn said...

ty iza.. jemput datang yerp.

Unknown said...

last nye statement bowoh gambo adalah sangat btol!hehehhee

linn said...

:p