Friday, December 24, 2010

perjalanan ke kedah

perjalanan ke kedah 
start dengan menaiki bas dua tingkat
termuntah aku di Grik.. grrr
lama tak naik bas.. gitu lah jadinya.
serba tak kena sampai abis buku aku baca
thanks bibi sayam..hantar aku pagi-pagi kat bus sten

sampai di kedah,
my boss come to pick me up..
so nice huh.
then terus ke tempat sasaran
tempat makan :p
then ke kuala kedah
nengok burung layang-layang..
argh..incik boss tak pernah berubah
tapi mekasih incik boss..seafood tu best

keesokanya ke jitra 
agak bosan aku disitu..
sempat juga menonton tron legacy
arghh boring giler..
tak sempat abis. aku dah blah
malam nyer... after dengar cerita
terus tidor ngan lena

the last day
ke napoh,
then ke jitra utk meet mr lim. general manager jitra mall
pasal proposal.. pung prang pung prang
aku kat dalam bilik meeting dorang
bahasa inggeris ngan melayu dah jadi rojak.
tak kisah la yang penting dorang paham.
then gerak ke kuala kedah lagi..
yang pasti burung walit lagi.. huhu.. bosannya..

malam after take dinner. nak naik bas lagi.
dalam bas sampai lagi kat grik
aku dah tak sabar nak g toilet
haiseyyy dorang letak beg tempat laluan
macam mana la boleh sangkut kat kaki aku.
boooommm!! argh malu
aku jatuh.. kaki seliuh.. uwaaa
rasa nak teriak je kat budak tu
dah tahu aku nak lalu..terkedek2 lagi ngan beg
arghh. bengang betol 

sampai rumah jam 5 pagi. 
"maid, sila urut"

sikit gambar di kedah. agar korang tak boring
cantikkan... there have a rainbow..

  
kuala kedah scenery.. near my boss walit building.
  

Photobucket   

0 surat cinta ♥ :