Monday, August 23, 2010

~ rindu pada anak buah ~


mood sekrang adalah rindu
rindu sangat kat anak saudara aku


urmm.. si qaseh
kata mak nya pantang tgk kereta biru 
(utk makluman- kete aku warna biru )
mesti teriak-teriak
"che su balik , che su balik" 
(che su nama aku la ..dorang panggil) 
alahai ..reti pulak tu..
rindu giler aku kat dia.. dah nakal sekrang
ada aja yang dijawab kalau kena marah
dah pandai tungging punggung pulak tu
hadoii.. rosak anak sedara aku.
cakap kat telefon ..sangat lah pandai..
tak kasi chance mak dia nak cakap.. hhuuhu
rindu gile pada qaseh

qaireen az zahra

mmm... qaireen az zahra
ayah aku selalu kata cam muka aku ..
huhu.. aku pun tgk dia sepeseng muka cam aku
huhu..comel cam aku ..

tolong la aku rindu giler nak balik kampung....
semoga Allah SWT mempermudahkan kerja aku kat sini
supaya aku boleh balik kampung 
amin




 

5 surat cinta ♥ :

aku dan hidupku.. said...

comel nyer....
hehehehehehe

Linn سي ڤاري ڤاري said...

mekasih ~

elly hamzah said...

hahhaha..sekali tungging punggung, woii..tulis r tayang buntot!

mak aihh..cane leh dpt muka cik su dia, mesti ler campuran muka mak ngan ayah die..huhuhu, cik su dia xmalu ngaku muka supedia..huhuhu

Linn سي ڤاري ڤاري said...

keh keh..makcik jeles

NardWawa said...

sape yang tumpahkan..
adess.. malu jumpa mertua ke..
ecece.. sib kicap..
bukan jari..
oppsss..(blush)