Wednesday, August 4, 2010

outing

memandangkan aku dah berikrar utk rajin update blog
so malam ni keboringan melanda 
aku update lah blog

lately aku agak sibuk dengan fotografi..
tak tahu pasal ape. . tersuka ngan fotografi
nanti kalau dah tersuka banyak
aku nak buat duit pulak

nak cerita (gaya mengumpat pulak)
hari tu aku gi outing.. gatahering outing di kota bharu..
janji asal kul 4 tapi aku ada kenduri
so kena lah gi kenduri dulu...dengan berbaju kebaya
dan bersuar jeans je aku gi kenduri..sempoi..

sampai kul 4 ..mak aiii.. ada dekat 70 photog hadir.. meriah 
tapi model pulak takdak..
yang membuatkan lagi hari
aku pulak yang kena duk bertenggek atas kerusi
dan photog duk amek gambar aku
aisey... 

bila model siap..
aku pun tak peduli orang lain dah..
cukup berdedikasi bila bab gambar nih..
seronok sungguh bila ramai-ramai photog datang~
rata-rata mmg ada facebook la..
ada yang tak kenal.. ada yang kenal..

apapun.. aku kasi korang tgk jugak la hasil kerja tangan aku~ 
cantik takda lah cantik sangat..
asal mata korang tak rabun.. kira okay la~
hihi 

ni gambar aku ~ .. photog lain amek..
aku tak letak byk pasal aku bukan model.
 ni gambar hasil kerja tangan aku
DSC05444 copy
nih lagi satu
DSC05360 copy
nih lagiii

DSC05425 copy

dan yang ni
DSC05443 copy

dah lah tu ..malas aku nak poss banyak2.. korang rajin..
jenguk2 la.. flickr aku

0 surat cinta ♥ :